יעל

אני יותר יפה מכל מה שהיכרת. אני בטוחה. מחייכת.
זה הכוח שלי ודווקא כאן איתך אני לא מיישמת אותו.

אתה יודע שרואים עלי את ההשפעה שלך? שאני מבולבלת
אבל אני אתאפס על עצמי, עוד שלושה ימים עד שתסע לאילת ותחזור אני בן אדם אחר

לא קרה לי דבר כזה.ולא יקרה יותר. אני גמרתי עם הרפתקאות. אין לי כוח לזה.

רגע אסביר. התכוונתי איתך זו הרפתקאה הכי גדולה שלי
תבין. אני חננה. אני עם אותו גבר כל חיי . הוא גם הנשיקה הראשונה שלי והיחידה.

תשמע, אני יוצאת המוון לפאבים ואני תמיד נתקלת במין השני והמעצבן ברוב המקרים
ואני יודעת להתמודד יפה יפה עם חיזורים, ואני גם מאד מנומסת, וזה גם מחמיא
ולא יותר - אני לא מאבדת את הראש. אני מתמלאת במבטים שטופי הזימה וחוזרת הביתה
- מסופקת! ומאוד!

ודווקא פה, במדיה הבזויה הזו בעיני, כשאני אפילו לא מכירה אותך, ולא ראיתי ולא שמעתי
אני רוצה אלייך, ובזמן כל כך קצר.

ואולי אתה בכלל אישה... אתה אישה??? זה יהיה מצוין. תגידי שכן. אני לא רגועה.