אביה

היי
הרגע הגעתי הביתה ואני לא צריכה הנשמה
אני מרגישה הכי טוב שהרגשתי מזה זמן רב
היית נפלא ...ויש לך נשמה ...
אז ככה .....אני משחזרת את הדרך לחיפה ...דרך שלא נגמרת כל עשר דקות התארכו כמו שעה , דפיקות הלב המואצות גרמו
לי לקוצר נשימה ונראה לי שסבלתי מלחץ דם גבוה .....חחחחחחח
הגעתי למלון והתמהמתי קצת בלוביוחשבתי לעצמי "  אולי אחזור "?..(.מזל שלא )....אבל האמת חשבתי עליך ומה זה יעשה לך ...
נכנסתי לחדר הכל חושך , אמרת שיש קצת אור , אבל נראה לי ממש חשוך , שקט בחדר
ואז אמרתי לעצמי ....(שמחתי בתוך תוכי )" הוא ברח "...חחחחח
קראתי בשמך ואתה ענית ...הנשימה עצרה לי ...ובתוך תוכי אמרתי "אוףףףףף הוא פה לא ויתר"
כשהתקרבת אלי נבהלתי ואפילו ירדו לי קצת דמעות ...פחדתי ממך ....אני לא יודעת מי אתה ואיך אתה נראה ...האמת שגם הראת מעין שליטה כזו וקצת כוחנות וזה הבהיל אותי ....הלב דפק כמו שלא קפק לי בחיים ...חשבתי שהוא יוצא ממקומו ..
ופתאום אמרת לי "מתוקה שלי "ונפל עלי רוגע כזה למרות החושך ...
הטירוף הזה , התשוקה הזאת מעולם לא היתה לי ...
אגב באמת שמעולם לא גמרתי חמש פעמים ....גם לא שהייתי בת 20...
מששתי את פניך ומצאתי פנים טובות שלוות כאלה , כאילו שאתה על גג העולם והכל יכול להתפוצץ עכשיו ...
אני עכשיו מרחפת , טוב לי ...ובא לי שוב לגמור ...אבל הפעם אצלך בפה ...
אני לא יודעת מה אתה מרגיש ...לכן אני משערת כל מיני השערות ....(האם תתקשר שוב , ?האם תרצה להפגש שוב?.., האם תשאר בקשר איתי ?...)אנני יודעת
אבל אני אשמח שוב
רק שתדע שאני באמת אוהבת ...ואהבתי ...בלי שום קשר לאיך שאתה נראה , ומי אתה . הכרתי את הנשמה שלך לאורך כל הדרך ואם זה הלכתי , אני חושבת שלא הייתי באה אם לא הייתי אוהבת ...לא הייתי סומכת בצורה כזאת
אני שלמה עם זה ואני יודעת שלא משנה מה יהיה אני לעולם לא אצטער ......אתה הקסם של הצט ...הכרתי אותו סוף סוף
הכרת אותי היום ללא שקרים וללא הצגות ... מקווה שפיציתי אותך
תודה על יום נפלא , יום שלעולם לא אשכח ...
אוהבת ............