רוית

פעם  מישהי סיפרה לי שחבר שלה עזב אותה ונורא קשה...וש...כל שיר מזכיר לה אותו...אמרתי לה,בטח יש שירים שלא יזכירו לך אותו,הרי לא יכול להיות שכל שיר מקפיץ לך אותו לראש...היא נשבעה שזה בדיוק כך.אני הסתכלתי עליה וחייכתי חיוך של כמה-אני-מרחמת-עלייך...
בעבודה,כל שיר,אבל כל שיר,אפילו שיר לא קשור גורם לי לחשוב עליך...מחייכת
אני מחליטה להישאר בשלי.לא מוותרת.בדיוק כמוך.וכמו שאני אומרת וכמו שאתה אומר וכמו שאני שוב אומרת:תחליט מה שתחליט.
אל תתנצח איתי בעניין הזה.אתה יודע שאני רצינית.אם יש משהו שאני כן יכולה לעשות כדי להוכיח לך ולאשש לך את התיאוריות שלך אז קדימה,הגד אותם.קשה לי לחשוב שיש אבל אני מחכה לשמוע אותך.מה אני כן יכולה לעשות כדי שתחוש שלא וויתרת לי?מה?
 הייתי מוכנה לשיר לך את "דין דין אביב/אף לא מילה"
"ואם אני עצובה אל תשאל שאלות
לא תמיד יש תשובה
והמלים בוגדניות
תן לדמעות לנשק אותי
ואל תרפה
כי במגע..................."
שיר גדול!!!