יוכי


אני לא רוצה להיפגש איתך.לא לא לא
אמרת ששני דברים בטוחים,נכון?
לידה ומוות...וזה שלא ניפגש... זה השלישי.

אמרתי לך,אני מוכנה להיפגש לידך... כלומר ,שתראה אותי מולך בבר אולי...
אבל לא אפגש איתך...אני בטוחה שזה יעשה לי נזקים...לך לא זה - ברור לי. לי זה יהיה קשה
לא ניפגשת איתך. זהו. תעשה מה שאתה רוצה...(זה נאמר בנימה עדינה ולא תקיפה...)
ומה שתחליט מקובל ומקל
נשיקה

ואם "ניפרד" יהיה לי קשה כי אני מאבדת אותך, ואני לא יודעת להגדיר איזה צורך אתה ממלא
ואיזה פונקציה וכו'. אני רק יודעת שאני חושבת עלייך כל הזמן ,כל הזמןןןןןןןןןןןןן....

אל תצפה ממני להגדיר את זה כי לא היה לי כזהדבר. ואין לי מושג מה אני רוצה ממך בכלל.
אני לא אשקר,אני רואה בך גבר, לא חברה, אתה מחזר אחריי גם אם לא ממש ראית אותי וזה מחמיא וסקסי...אני גם יודעת מה אתה רוצה ממני ואתה לא מסתיר את זה.. .ובהתחלה חשבתי שאולי נגמור עם זה באחד הימים. כי כנראה שאתה ממש מחפש משהו אחר ממני.אבל איחרתי את הרכבת, היום כבר אין לי ממש אומץ להגיד ביי כי אני פוגעת גם בי. אין לי insight בנושא הזה.אין תובנות ואין כלום.

אני בכלל לא מגדירה אותך איש שיחה. אני כמעט ולא משוחחת איתך על שום דבר חוץ מדברים סובבי הקשר הזה.נכון? אז אתה לא ממש איש שיחה שלי...בשביל זה  יש לי חברות

אתה גבר,לא נוסף,כי אין לי עוד...גבר לספק את סקרנותי?אולי...למה אני בכלל סקרנית?סקרנית למה?
אני חושבת שבתוך המסגרת שאני חיה בה לא רע בכלל יש מקום לחיים אינדוודואליים,חיים שלי פרטיים...

ויצא ש"נפלת עליי" באמת לא היתה שום כוונה גדולה מאחורי.סתם שיחה...
נראה מה נעשה...

אולי באמת ניפגש ואז יעלם הקסם?
את זה אמרו לי אמש...